
Van Google naar ChatGPT: Zo blijf je vindbaar als mensen niet meer zoeken, maar vragen
We doen het allemaal: even iets opzoeken op Google. Maar wat als dat straks niet meer nodig is? Steeds vaker stellen mensen hun vragen gewoon
We doen het allemaal: even iets opzoeken op Google. Maar wat als dat straks niet meer nodig is? Steeds vaker stellen mensen hun vragen gewoon
Iedereen roept tegenwoordig iets over data. Datagedreven werken, AI, dashboards, big data… Maar laten we eerlijk zijn: de meeste bedrijven zitten nu al op een
Je adverteert. Campagne strak ingericht, targeting scherp, klikprijzen prima. Maar… waar komen mensen eigenlijk terecht na die klik? Als je adverteert zonder een goede landingspagina
We leven in een tijd waarin iedereen ‘iets met content’ doet. Ondernemers, marketeers, zzp’ers, experts; we produceren met z’n allen dagelijks een eindeloze stroom aan
Inhoudsopgave 1. Waarom kleur veel meer doet dan alleen ‘er leuk uitzien’ Laten we eerlijk zijn: kleur wordt in veel brandingprocessen nog steeds gezien als
Inhoudsopgave 1. Inleiding: Vertrouwen in een split second We beslissen sneller dan we denken. In de supermarkt, bij het kiezen van een serie op Netflix,
Inhoudsopgave 1. Inleiding “Help, mijn doelgroep verandert!” Misschien voel je het ook: campagnes die vorig jaar nog scoorden, voelen ineens… meh. De cijfers stagneren. De
Inhoudsopgave 1. Intro: Adverteren met resultaat (of gewoon geld door de wc spoelen?) Effectief online adverteren lijkt de shortcut naar succes… Je zet wat campagnes
Inhoudsopgave 1. Waarom tone-of-voice niet zomaar ‘een stemmetje’ is Voor mij is tone-of-voice veel meer dan een setje woorden op een website. Het is hoe
Nou, het heeft even geduurd, maar hij is er! Mijn gloednieuwe website is live en eerlijk? Het was hoog tijd voor een upgrade. De vorige