
Google Ads uitbesteden: waarom en wanneer het slim is
Adverteren in Google lijkt eenvoudig: je zet een campagne op, kiest wat zoekwoorden en je advertenties staan live. Maar in de praktijk blijkt het vaak

Adverteren in Google lijkt eenvoudig: je zet een campagne op, kiest wat zoekwoorden en je advertenties staan live. Maar in de praktijk blijkt het vaak

De koek is (bijna) op. Letterlijk. Third-party cookies staan onder druk. Waar bedrijven jarenlang konden leunen op externe data om doelgroepen te volgen en advertenties

Deze blog is niet voor iedereen. Alleen voor mensen die snappen dat marketing verder gaat dan een klik. Die niet tevreden zijn met oppervlakkige statistieken,

We doen het allemaal: even iets opzoeken op Google. Maar wat als dat straks niet meer nodig is? Steeds vaker stellen mensen hun vragen gewoon

Iedereen roept tegenwoordig iets over data. Datagedreven werken, AI, dashboards, big data… Maar laten we eerlijk zijn: de meeste bedrijven zitten nu al op een

Je adverteert. Campagne strak ingericht, targeting scherp, klikprijzen prima. Maar… waar komen mensen eigenlijk terecht na die klik? Als je adverteert zonder een goede landingspagina

We leven in een tijd waarin iedereen ‘iets met content’ doet. Ondernemers, marketeers, zzp’ers, experts; we produceren met z’n allen dagelijks een eindeloze stroom aan

Inhoudsopgave 1. Waarom kleur veel meer doet dan alleen ‘er leuk uitzien’ Laten we eerlijk zijn: kleur wordt in veel brandingprocessen nog steeds gezien als

Inhoudsopgave 1. Inleiding: Vertrouwen in een split second We beslissen sneller dan we denken. In de supermarkt, bij het kiezen van een serie op Netflix,

Inhoudsopgave 1. Inleiding “Help, mijn doelgroep verandert!” Misschien voel je het ook: campagnes die vorig jaar nog scoorden, voelen ineens… meh. De cijfers stagneren. De